Сұрау қалдыруды қалайсыз ба?

Арнайы пішінді толтырыңыз, ал біздің менеджер сізбен жақын арада байланысады. Барлық сұрақтар бойынша қоңырау шалыңыз +7 (708) 689-74-87.

Тестілеу үшін «reCAPTCHA» түймесін басыңыз және сіз робот емес екеніңізді дәлелдеңіз! «Өтінішті жіберу» түймесін басу арқылы сіз өзіңіздің жеке деректеріңізді өңдеуге келісімді жібересіз.
Пн-Пт с 09:00 до 18:00 Сату бөлімі: info@a2r.kz
  • Сату бөлімі:
  • Мекен-жайы:
    • Республика Казахстан, город Алматы, Ауэзовский район, 6-й микрорайон, 56
  • E-mail: info@a2r.kz
  • Бөлісіңіз:

FAQ

A2R веб-студиясына жиі қойылатын сұрақтарға жауаптар. Сұрағыңыз болса, еркін сұраңыз.

Жиі қойылатын сұрақтар

Сұрақтарыңызға жауап алыңыз

Көптеген адамдар мұндай сұрақтарға көңіл бөледі: неге веб-сайт қажет? Неліктен сайттар қымбат? Неге сайтты тұрақты түрде насихаттау қажет? Біз, өз кезегінде, оларға жауап беруге дайынбыз!

Неліктен веб-сайт қажет?

Компанияңыз туралы мәліметтер

Веб-сайт - компания туралы, қызметтер туралы, тапсырыстың мерзімі мен қызметтері, байланыс деректері мен деректемелері туралы толық ақпаратты жариялайтын орын.

Сайт тұтынушыларға жыл бойы және түнде хабарлайды.

Сайт сілтемесі визиткаларда, жарнамалық материалдарда, түрлі каталогтарда, каталогтарда және іздеу жүйелерінде көрсетілуі мүмкін.

Сайтты дәстүрлі жарнаманың кез-келген басқа түріне орналастыруға болмайтын ақпаратты жариялау оңай.

Сайттағы ақпаратты өзгерту өте қарапайым. Сізге жаңа кітапшаны мазалап, оны принтерге беріп, оны клиенттерге жіберуге болмайды.

Клиенттерді тарту

Веб-сайт әлеуетті тұтынушыларды тартуға және қызметтерді тапсырыс берудің бастапқы процесін жеңілдетуге мүмкіндік беретін құрал болып табылады.

Кілтсөздерге арналған каталогтар мен іздеу жүйелерінің көмегімен әлеуетті клиенттер сайтты табады, қызметтер мен шарттармен танысады және сіздің клиенттеріңіз болғысы келеді.

Келушілерге сайттағы арнайы өтінішті толтыру оңай болады және қызметте олардың реквизиттері мен тілектерін көрсетуге болады. Өтінім формасы автоматты түрде жауапты менеджерге өңдеу, келіссөздер жүргізу және орындау үшін электронды пошта арқылы жіберіледі.

Уровень обслуживания клиентов

Веб-сайт қазіргі клиенттермен жұмыс жасау құралы. Оның көмегімен клиенттерге Интернетке, әр түрлі ақпаратқа қол жеткізуге болады. Жаңа қызметтер бойынша, сондай-ақ қолданыстағы қызметтердің тиімділігі туралы.

Сайтта сіз клиенттердің жиі қойылған сұрақтарын жинайтын және оларға жауапты жауап беретін арнайы сұрақтар бөліміне «сұрақтар мен жауаптар» жасай аласыз.

Ақпарат алмасу

Веб-сайт компанияның қызметкерлеріне және менеджерлеріне көмектесетін құрал болып табылады.

Егер сіз сайтта құжаттарды, тапсырмаларды, есептерді және басқа ақпаратты орналастырсаңыз, компания менеджерлері компьютер мен Интернет байланысы бар әлемнің кез-келген жерінен қажетті ақпаратты ала алады. Әр түрлі кеңселерде жұмыс істейтін қызметкерлер жалпы корпоративтік ақпаратқа қол жеткізе алады.

Әрине, ақпаратқа қолжетімділікті арнайы құқықтарды бақылау жүйесі арқылы бақылау және басқару керек.

Сіздің суретіңіз

Веб-сайт - сіздің суретіңіз үшін жұмыс істейді. Веб-сайттың болуы компанияның техникалық жетістіктерін және уақыттың талаптарын сақтауды білдіреді.

Неліктен сайттар қымбат?

Барлығы қарапайым, веб-студияны веб-сайт жасау үшін, белгілі бір санды тарту керек, атап айтқанда:

  • Дизайнер
  • Front-end әзірлеуші
  • Back-end әзірлеуші

Дизайнер

дизайнер Егер сайтыңызда бұл әдемі екенін басқалардан өзгеше болып табылады және корпоративтік басын сәйкес сондықтан жасайды, сіз ғана емес, ойлап шығармашылық дизайнер сіздің көрінуі сайт болады, бірақ содан кейін әркім макеті үшін қалай дайындау керек.

Front-end әзірлеуші

Front-end әзірлеушісі сайт үлгісін енгізу және пайдаланушы интерфейсін жасаумен айналысады. Әдетте, фронтальды әзірлеуші - барлық сауда-саттықтың кілті.

Back-end әзірлеуші

дерекқорлар, сәулет, бағдарламалық қамтамасыз ету - серверлік әзірлеушілер басқа сөзбен айтқанда, олар бағдарламалық қамтамасыз етуге қатысты барлық және ішкі веб қолданбалар, ішкі мазмұны жүйелер, серверлік технологиялар ісі болуы, веб-қосымшалардың «сервер» бөлігін құру үшін жауапты болып табылады логика.

Бұл құрылымдағы әрбір адам сайтты әдемі, дұрыс жиналған, функционалды және қорғалған ету үшін көп уақыт пен күш жұмсайды.

Неге сайтты тұрақты түрде насихаттау қажет?

SEO тақырыбы сәтте өте маңызды. Көптеген ресурс иелері «Іздеу жүйелерінің жоғарғы жағына қалай жетуге болады?» Деген сұраққа алаңдап отыр. Бұл мәселені шешіп, олар тыныштандырылып, елеулі қателіктер жіберді. Интернет өте динамикалық орта. Бәрі үнемі өзгеріп отырады, сондықтан тіпті жеке сайт үнемі өзгерістерді талап етеді.

Интернеттегі ресурстарыңыздан басқа рейтингте қатысатын көптеген басқа сайттар бар. Егер сіздің бәсекелестеріңіз жарнамалауды бастаса және бұл орын алса, сіздің сайтыңыз өз позициясын жоғалтады. Сонымен қатар, іздеу жүйесі үнемі сіздің қорыңызды тексереді. Атап айтқанда, олардың мазмұны қалай жаңартылып жатқанын, басқа жобалар сіздің сайтыңызға және көптеген басқа өзгерістерге сілтеме жасайды. Ресурс жаңа материалмен толтырылмаған жағдайда, егер сілтеме массасын көбейтпесеңіз, онда сайт біртіндеп шығарудың екінші, үшінші, төртінші беттеріне көшеді, бұл клиенттердің кетуіне әкеледі.

Кімге корпоративтік сәйкестік қажет және неге?

Компаниялар корпоративтік тұлғаға үлкен сома жұмсайды. Корпоративтік сәйкестікті дамыту көптеген кәсіби дизайнерлер, маркетологтар және жарнама берушілермен байланысты. Оны бәрі туралы айтады. Бұл үшін не қажет және оған кім қажет? Оған салынған ақша тұр ма? Және жақсы корпоративтік сәйкестік қанша уақытқа созылады?

Осы сұрақтардың кейбіріне жауап беру үшін сіз корпоративтік сәйкестендіру анықтамасына жүгінуіңіз керек. Корпоративтік сәйкестік - бұл айрықша ерекшелігі, ерекшелігі, идентификациясы. Осылайша, корпоративтік сәйкестік - компанияның жарнамасына орналастыруға болатын әдемі нәрсе емес. Бұл, бірінші кезекте, компания басқа компаниялардан өзгеше болатындығының графикалық көрінісі. Корпоративтік сәйкестік тек компанияның имиджін қалыптастырып қана қоймайды, сонымен қатар компания ұмтылатын белгілі бір идеалды қалыптастырады. Осылайша, компания мен оның клиенттері үшін корпоративтік сәйкестік қажет. Компаниялар бәсекелестіктен ерекшеленеді. Клиенттер компанияны, оның өнімдерін немесе қызметтерін басқа ұсыныстарды оңай анықтауға мүмкіндік береді.

Әрине, корпоративтік сәйкестікті дамыту өте қымбат. Сіз анықтаманы түсініп, корпоративтік сәйкестік жасау үшін, сурет салу ғана емес, әдемі болды. Компанияның қызметіне, оның сипаттамаларына қатысы жоқ еркін түрде құрылған корпоративтік стильдер тіпті компанияларға және олардың өнімдеріне зиян келтіруі мүмкін.

Сондықтан жақсы, жоғары сапалы, жақсы ойластырылған корпоративтік стилі үшін көп ақша төлеуге тура келеді. Бірақ алаңдатпаңыздар, олар сіздің өніміңізді алушылар түрінде қайтарады. Әрине, қымбат емес корпоративтік сәйкестендіруді сақтауға және тапсырыс беруге болады. Бұл жағдайда сіз екі рет төлеуге тәуекел етесіз және жалпы сома бірден жақсы корпоративтік сәйкестікке ие болғаннан гөрі әлдеқайда жоғары болады. Неліктен? Түсіндіру өте оңай. Осылайша, белгілі бір корпоративтік стильде нарыққа өнімдер мен қызметтерді шығардыңыз. Содан кейін сіздің компанияңыз дами бастады және сіз әрекет ететін корпоративтік стильдің бұл үшін мүлдем сәйкес келмейтінін түсіндіңіз. Жаңа корпоративтік стильді дамытудың жалғыз жолы. Және бұл қайтадан даму үшін ғана емес, сонымен қатар сіздің компанияңыздың жаңа имиджінің, яғни жарнаманың тұтынушыларының ақыл-ойының қалыптасуына арналған.

Жақсы корпоративтік стиль бірнеше жыл, онжылдықтар бойы жалғасады. Үлкен корпорацияларды ойлап көріңіз. Мысалы, Pepsi, Coca-Cola, Mercedes-Benz, Samsung және басқалары. Олардың корпоративтік идентификациясы көптеген жылдар бойы өзгеріссіз қалды. Әрине, аздап өзгерістер болды, бірақ, тұтастай алғанда, олар көптеген жылдар бұрынғыдай түстерді пайдаланады.

Хостинг және домен дегеніміз не?

Хостинг - бұл серверде немесе сіздің сайтыңыздың орналасқан бөлек физикалық серверінде арнайы орын. Егер сіз нақты ұқсастығын анықтасаңыз, онда сіз үй салатын жалға берілген жер учаскесі, яғни сайт.

Домендік атау - бұл сіздің сайтыңыздың мекен-жайы, оны пайдаланушылар Интернетте таба алады. Аналогияны жалғастырыңыз: сіз жер учаскесіне үй салдыңыз және достарыңыз сізді көре алатындай етіп тақтайшаға іліңіз.

Сайт үшін бағдарламалық модульдер дегеніміз не?

Сайт үшін бағдарламалық модульдер

Бағдарламалық модульдер сіздің сайтыңызды қызықты, ыңғайлы, пайдалы және тиімді көмекші етеді. Әр түрлі бағдарламалық модульдер сіздің сайт шын жүректен өнімдеріне арналған тапсырыстарды орналастыру тез және оңай, олардың қызығушылығын мен преференциялар білуге тез олардың сұрақтарына жауап, сіз тез және оңай қажетті тауарларды табуға көмектесу, қызметтер, деректер олардың қонақтарды білу, олардың қонақтарды қарсы мүмкіндік береді. сайт, іздеу және каталог сүзгілер іздеу қозғалтқыш, мәтін беттерінде өзара контекстік сілтемелер, блоктар хабарландырулар бөлімдер тез қажетті табуға көмектеседі. қызықты және танымал көмек конкурстар, сауалнамалар, рейтингтер, сараптамалық шолу, сұхбат, сауалнама, лотереялар, авторлық мазмұны құралдары жеткізіңіз. Авторизациялау мен басқарудың бағдарламалық модульдері басқа көздерден құпия ақпаратты қорғайды.

Сіздің бүкіл сайтыңызда т.б. тез кез-келген уақытта мүмкіндік беретін бірыңғай мазмұнды басқару жүйесін (Content Manager, CMS), іске қосу және оңай басқару ақпараттың кез келген түрін сайты, мақала сайты өңдеу, өнім каталогтар толықтыруға, қызметтерді сипаттау өзгертуге, нақтыланған баға тізімдері болады . деректер импорттық-экспорттық дерекқор үшін модульдері әртүрлі бухгалтерлік бағдарламаларды базаларымен сайтқа сілтеме болады. Біз өз сайтты басқару жүйесін ұсынамыз. Біздің басқару жүйелерін модульдік сіз әмбебап бұқаралық жүйесіне айырмашылығы болып табылады әрбір нақты жүйесін, үшін бірегей сайт жасау мүмкіндік береді жоғары жылдамдығы мен тиімділігін, басқару жеңілдігі, талап етілмеген функциялар мен құралдар болмауы бар.

Веб-студия A2R сіздің сайт пен бизнестің қызметіне арналған кез келген бағдарламалық модульдерді ұсынады.

CRM-жүйелер және CRM-жүйесін қалай таңдауға болады?

CRM жүйесі дегеніміз не?

Егер сіз Уикипедияға сілтеме жасасаңыз, келесі анықтаманы аласыз:

CRM-жүйесі (Клиенттермен қарым-қатынасты басқару немесе тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару) клиенттермен (клиенттермен) өзара іс-қимыл жасау стратегиясын автоматтандыруға арналған, атап айтқанда сатуды арттыру, маркетингті оңтайландыру және тұтынушыларға қызмет көрсетуді жақсарту туралы ақпарат клиенттермен қарым-қатынас тарихы, бизнес-үдерістерді құру және жетілдіру және нәтижелерді одан әрі талдау.

Іс жүзінде кез-келген бақылау және есепке алу опциясы клиенттермен өзара әрекеттесуді жақсартуға көмектесетін CRM-жүйесі деп санауға болады. Қоңыраулар мен контактілердің тарихын қағазда немесе Excel бағдарламасында басқаратын болсаңыз да, бұл бухгалтерлік және басқарудың дамыған схемасы жұмыс істеп жатқан кезде және тұтынушылармен әрекеттесудің барлық мүмкіндіктерін басқаруға мүмкіндік беретін жағдайда CRM жүйесі деп санауға болады. Әрине, бухгалтерлік есептің мұндай әдістері өткенді білдіреді, өйткені бүгінгі әлемде тиімді автоматтандырусыз кез келген бизнестің жұмысын елестету қиын. Сондықтан CRM-жүйесі туралы әңгімелескенде, әдетте олар арнайы бағдарламалық жасақтаманы білдіреді.

CRM-жүйесін қалай таңдауға болады?

CRM жүйесін таңдағанда, ең маңыздысы - сіз жұмыс барысында көргіңіз келетін барлық функциялардың бар екеніне көз жеткізу. Егер кіріс қоңыраулары сіз үшін өте маңызды болса, таңдалған CRM жүйесі телефониямен ықпалдасуды қолдайтындығына көз жеткізіңіз. Ал егер сіз сайттар арқылы көптеген жетістіктерді алсаңыз, онда негізгі критерийлердің бірі CRM жүйесін CMS-мен біріктіру мүмкіндігі болады.

Қалған жағдайда сіздің талғамыңызға, сондай-ақ сіздің маманыңыз берген ұсыныстарға байланысты. Негізінде, егер CRM-жүйесін іске асыратын маман Сізге белгілі бір бағдарламалық жасақтама өнімді ұсынады, онда сізге қажетті функциялар осы жүйеде іске асырылған жағдайда және сіз өнім құнына қанағаттанасыз болса, оның пікірімен келісуге болады. Әдетте сарапшылар, олар білетін өнім, бұл, сөзсіз, кіріспе кезеңінде артықшылығы болады деп кеңес береді.

Роликтер негізінде CRM-жүйесін зерттеу және тестке қол жеткізу өте қиын, кез-келген жүйеде жүйемен жұмыс істеу кезінде үйренетін көптеген нюанстар бар. Бірақ дұрыс таңдау жасауға көмектесетін кейбір негізгі мәселелер бар.

Мәселен, ең бастысы - CRM-жүйесін енгізудің негізгі шешімі. Сонымен қатар, сізде қандай да бір артықшылықтар бар болса, сіз қандай да бір себептермен ұнаған жүйені көрдіңіз. Барлық басқа жағдайларда маманның пікіріне сүйену керек.

Google және Яндекс контекстік жарнама дегеніміз не?

Мәтінмәндік жарнама - Google іздеу нәтижелеріндегі немесе Яндексдегі пайдаланушыларға көрсетілетін мәтіндік жарнама. Жарнамалар пайдаланушыға өнімге немесе қызметке қызығушылық танытқан сәтте дәл көрсетіледі және, мүмкін, сатып алуға дайын.